vineri, 21 ianuarie 2011

Blogul cel trist si ganduri ce imi vin

Blogul sta singur si vrea sa se sinucida ptr ca toata lumea l-a parasit ptr facebook, fb apare si in toate reclamele la tv iar blogul sufera ptr asta. Blogul se simte ca un telefon cu disc, ca o rosie crescuta in gradina unui om, ca o strada perfect asfaltata..in fine bla bla bla

Cum e treaba cu id-ul de mess? Multa lume cere id de mess si daca nu il dai spune altora " il stiu ma pe ala e un figurant, un fitzos"

Eu par retardat cand vbesc cu lume pur si simplu banala ptr ca doar cei cu creier vad dincolo de ele..
Cam zi de zi ma suna cate unu sau una cu nr privat si nu scoate o vorba dar eu ii las telefonu deschis si las sa auda ce fac eu prin casa, le mai spun " acum mananc, acum imi fac patul etc

Oare cu un salariu mediu cum poti sa iti cumperi o casa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu