duminică, 30 ianuarie 2011

Zi noua ?

Azi e ziua noua si nu e 9 ianuarie. M-am hotarat sa scriu din nou pe blog aiureli din mintea unui om ...da! a unui om...
Azi am vrut sa sting calculatorul cu telecomanda de la tv si am incercat degeaba, ca nu s-a stins ,dar dupa 2 secunde am realizat ce prost sunt , eu ca boul nu skimbasem bateriile de la telecomanda. M-am dus la chiosc (Consignatie) sa cumpar baterii, am luat 4 ( sa-mi fie de ajuns) si bucuros m-am intors acasa si le-am introdus in telecomanda dar...surpriza..calculatorul nu s-a stins:( , Hmmm ,acum kiar am realizat ca sunt de 2 ori mai prost si in sfarshit vad ca eu am luat baterii mai mari decat trebe... luasem dalea cele mai mari :( de castetOFFon offf daca care are si ON si OF cu 2 casete care si inregistreaza, asa ca m-am gandit ca trebe mai mari si am luat daia de mashina, ma rog am vrut sa iau , am fost la un service si nu avea baterYEE de mashina 777 , eu vroiam daia ca era mai ieftina, asa ca dupa o zi de umblat m-am dus acasa si am decis sa nu-l mai sting si m-am pus la calculator si am intrat pe teletext la tvr 1 la pagina 208 si am citit ziarul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu