luni, 31 ianuarie 2011

Capul este mic cat un creier MARE !

Inainte bagam casete in walkman si acum am 2gb de muzica in mp3 sau uneori 8 gb. Am vbit ieri cu telefonul meu si i-am povestit cand traiam fara el cat de greu imi era..
Cand veneam de afara intrebam " m-a sunat cineva?" si auzeam ca m-a cautat cineva si stateam langa fix sa vad poate ma mai suna ... Telefonul meu actual a fost indignat de cele auzite si a hotarat sa isi cumpere cuc plus o colivie si niste limbi de ceas cu calendar de pus pe tavan atunci cand nu ai tavan. tan tan tanana
Eu in fiecare noapte cand ma culcam ma gandeam la o chestie ciudata si ma speriam...
cica eu eram intr-o groapa mare sub forma de cilindru si era captusita cu catifea de canapea si nu puteam sa ies de acolo.. apoi cand stateam intins imi curgea mancare de sus si era super multa apoi ma trezeam speriat..desi nu dormeam ..
Ma mai gandeam cum ar fi fost sa fiu eu cel mai bun jucator de fotbal din lume ,sa dau 10 goluri pe meci, sa am super multe oferte si eu sa aleg sa joc pe gratis ..toata lumea ar fi apreciat asta!
Sunt cel mai bun din lume, vreau sa fiu iubit, vreau sa fiu erou sa salvez lumea ...
Moama da aia inainte cand nu aveau ceas..cum se intalneau cu fetele? Care era "sfertul academic?" cred ca era de vreo 7 ore...moama cat indurau aia...da stai ca fetele nu se aranjau pe atunci, erau naturale!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu