duminică, 30 ianuarie 2011

Istoria lu' McDonald.


Trebuie sa va marturisesc ca eu am fost prima data in viata la MC sa MANANC , in august 2008. Era 8 dimineata , tocmai plecasem de pe plaja , unde pierdusem o noapte aiurea. M-am indreptat singur catre MC, eram nebarbierit, super larg imbracat, ochii rosii ... cred ca paream super rau, ma credeam cel mai rau. Am intrat in MC ca si cum nimeni nu se punea cu mine...m-am dus la casa si mi-am zis in gand "ce plm caut eu aici?" . Tipa m-a intrebat politicos cu ce sa ma serveasca , iar eu m-am blocat pentru ca nu mai fusesem niciodata la MC si nu stiam ce are, doar vazusem in reclame HAPPY MEAL..si am cerut super smecher "un HAPPY MEAL" ...asta s-a uitat asa super ciudat la mine si spune " atat?" si eu " mda". Am luat tava si m-am dus la masa de 3 ori mai golan ca la inceput, se uitau unii de la alta masa la mine, eu ma uitam la ei, desfac cutia, scot sucu si observ ca al meu este super mic,si al lor super mare, gasesc si o jucarie care scotea niste sunete si avea o melodie, ii dau drumu si toti cu ochii pe mine....Il sun pe unu la 8 dimineatza care era gras si priceput in ale MC-ului si il intreb de ce dracu am primit totul minuscul si mi-a zis ca e meniul de copii si bla bla....A trebuit sa stau si sa mananc ca si cum asa am vrut eu sa cumpar:))) Oricum urasc MC, KFC , COLA si toate astea care sunt facute sa ne distruga , dar ambalate frumos...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu